• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Mediareport

Juridisch weblog voor de media

  • Home
  • Onderwerpen
    • Persrecht
    • Reclamerecht
    • Internetrecht
    • Mediaregulering
    • Entertainment
    • Intellectuele Eigendom
    • Auteursrecht
    • Kansspelen
    • Bestuursrecht
  • Informatie
    • Nieuwsbrief
  • Nederlands
    • English
Home » archief » Guerrilla-marketing op het Leidseplein

Guerrilla-marketing op het Leidseplein

26 september 2012 door Reindert van der Zaal

towel-tvReclame maken voor je online TV-station? Doe je voor als stratenmaker en leg je logo in witte klinkers op het Leidseplein in Amsterdam. Dat is in elk geval wat presentator Angelo Bleijkerveldt van ‘Towel TV’ deed voor zijn verborgen camera-programma ‘Safety First’. Een oranje overall doet kennelijk wonderen, want niemand die je bij je “werkzaamheden” stoort.

Op de website van Towel TV is te lezen dat Bleijkerveldt er voor Safety First op uittrekt om verborgen-camera grappen uit te halen. Maar misschien is de ondertoon serieuzer dan je in eerste instantie denkt. 

De gemeente Amsterdam vindt de grap niet geslaagd: AT5 meldt dat de gemeente aangifte van vandalisme zal doen en de schade op de tv-zender zal trachten te verhalen.

TwitterFacebookLinkedInWhatsAppMessengerEmail

Onderwerp: Entertainment, Reclamerecht Tags: Angelo Bleijkerveldt, Safety First, Towel TV, verborgen camera

Primaire Sidebar

Zoek

Geschreven door

Reindert van der Zaal

Tel: +31 20 5506 651
E-mail: reindert.van.der.zaal@kvdl.com
Bekijk profiel

Lees alle artikelen van deze auteur

Inschrijven nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de Media Report Nieuwsbrief!

Abonneer

Onderwerpen

  • Persrecht
  • Reclamerecht
  • Internetrecht
  • Mediaregulering
  • Entertainment
  • Intellectuele Eigendom
  • Auteursrecht
  • Kansspelen
  • Bestuursrecht

Footer

Inschrijven nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de Media Report Nieuwsbrief!

Abonneer

Copyright © 2023 Media Report