• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Mediareport

Juridisch weblog voor de media

  • Home
  • Onderwerpen
    • Persrecht
    • Reclamerecht
    • Internetrecht
    • Mediaregulering
    • Entertainment
    • Intellectuele Eigendom
    • Auteursrecht
    • Kansspelen
    • Bestuursrecht
  • Informatie
    • Nieuwsbrief
  • Nederlands
    • English
Home » archief » Commissariaat voor de Media consulteert nieuwe beleidsregels sponsoring, reclame en productplaatsing

Commissariaat voor de Media consulteert nieuwe beleidsregels sponsoring, reclame en productplaatsing

23 december 2011 door BuroStaal_MR

cvdmVandaag heeft het Commissariaat voor de Media  de beleidsregels sponsoring commerciële media-instellingen 2011, beleidsregels reclame commerciële media-instellingen 2011 en de regeling productplaatsing commerciële media-instellingen 2011 online gezet. Marktpartijen kunnen tot uiterlijk 1 februari 2012 reageren door een schriftelijke zienswijze in te dienen.  De regels zijn niet alleen van belang voor commerciële omroepen, maar ook voor aanbieders van videodiensten die onder de Mediawet vallen. Ook deze aanbieders moeten de nieuwe beleidsregels straks gaan naleven. Als er knelpunten zijn is het goed deze onder de aandacht van het Commissariaat te brengen.

TwitterFacebookLinkedInWhatsAppMessengerEmail

Onderwerp: Mediaregulering, Persrecht Tags: Beleidsregels Commissariaat, CvdM, Mediawet

Primaire Sidebar

Zoek

Geschreven door

BuroStaal_MR

Website beheerder

Lees alle artikelen van deze auteur

Inschrijven nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de Media Report Nieuwsbrief!

Abonneer

Onderwerpen

  • Persrecht
  • Reclamerecht
  • Internetrecht
  • Mediaregulering
  • Entertainment
  • Intellectuele Eigendom
  • Auteursrecht
  • Kansspelen
  • Bestuursrecht

Footer

Inschrijven nieuwsbrief

Meld je nu aan voor de Media Report Nieuwsbrief!

Abonneer

Copyright © 2023 Media Report